خرید عمده رنگ جدول خیابانی

رنگ جدول خیابانی یکی از محصولات پرمصرف در شهرداری ها و داخل کشور می باشد که در سطح شهر برای مصارف مختلفی توسط نهاد های دولتی یا مردم عادی استفاده می شود،این رنگ ها در انواع مختلفی وجود دارد که دارای ویژگی های و کیفیت ها متفاوتی نیز می باشند.

خرید عمده رنگ جدول خیابانی

اطلاعات کلی درباره رنگ جدول خیابانی

اطلاعات کلی درباره رنگ جدول خیابانی

خرید رنگ جدول برای رنگ آمیزی بعضی از المان ها و سطح های هر شهر انجام می شود و دارای چند رنگ مختلف می باشد که از هر رنگ به یک منظور و مفهوم استفاده می شود.

برای مثال از رنگ زرد برای احتیاط بیشتر و هشدار ها استفاده می شود که بر روی مبلمان شهری یا آسفالت کشیده می شود.

مانند تمامی محصولات دیگر رنگ جدول نیز دارای کیفیت های مختلف و متفاوتی می باشد که با توجه به شفافیت و مقاومت و چسبندگی آن درجه بندی و مقایسه می شوند و به این منظور دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

از دیگر ویژگی های این رنگ های مربوط به عدم جذب گرد و غبار و مقاومت در برابر نور خورشید و همچنین تغییر رنگ ندادن آنها می باشد.

نوع دیگری از این رنگ ها می باشند که نانو و ضد رطوبت و ضد حرارت هستند.

رنگ جدول آلکیدی روغنی یکی از انواع دیگر این رنگ ها می باشد که قدمت بیشتری دارند و اکثر شهرهای داخل کشور استفاده می‌شود.

این رنگ ها انعکاس نور قابل قبولی را در شب دارند.

قیمت فروش عمده رنگ جدول خیابانی

قیمت فروش عمده رنگ جدول خیابانی

در داخل کشور کارخانه های زیادی به تولید رنگ های جدول می‌پردازند که دارای کیفیت ها و جنس های متفاوتی هستند.

قیمت این رنگهای جدول با توجه به جنسی که دارند و مقاومتی که در برابر نور آفتاب و همچنین در برابر حرارت دارند بالا و پایین می‌شود.

در گذشته این رنگها توسط کشورهای دیگر به ایران وارد می‌شود و هزینه زیادی برای این نقل و اعتبار صرف می‌شد اما در حال حاضر با تولید کارخانه‌های داخل کشور این محصول با کمترین قیمت به دست مصرف کننده می رسد.

برای خرید این رنگهای جدول می‌توان هم به صورت حضوری و مستقیم و بدون واسطه رنگها را از کارخانه‌ها و تولیدی‌های تهیه کرد و یا به صورت آنلاین و از طریق سایت های معتبر همین شرکت ها و نمایندگی های آنها دست به خریدی مطمئن زد و محصول مورد نظر را در مکان مورد نظر خود دریافت کرد.

با افزایش فروش رنگ جدول قیمت رنگ جدول نیز کاهش می یابد ممکن است تقاضا افزایش یافته و این محصول به صورت عمده در دست مردم قرار بگیرد که این خود کاهش قیمت ایجاد می کند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما