خرید رنگ عایق رطوبتی اپوکسی استخر

آب بندی استخر یکی از مهمترین مراحل در ساخت این سازه است. رنگ عایق رطوبتی نانو با ویژگی های خاص بهترین گزینه برای پوشش دهی ترک های مویی در استخر است.‌ این محصول در ترکیب با آب یا سایر حلال ها می تواند روی سطوح مختلف مانند سیمان، کاشی و سرامیک کارایی داشته باشد. برای خرید رنگ عایق رطوبتی استخر به صورت عمده یا جزئی می تواند به مراکز معتبر یا نمایندگی های فروش برندهای تولید کننده مراجعه کرده و این عایق رطوبتی را با کمترین قیمت خریداری کرد.

خرید رنگ عایق رطوبتی اپوکسی استخر

درباره انواع رنگ عایق رطوبتی چه می دانید؟

درباره انواع رنگ عایق رطوبتی چه می دانید؟

اگر بخواهیم راجع به ساختار عایق رطوبتی استخر بگوییم باید به این نکته اشاره کرده که این رنگ نانو بوده و حلال آن غالبا آب است. رنگ عایق رطوبتی انواع مختلفی دارد.  این رنگ ممکن است بر پایه آپوکسی، پلیمر و سیمان پلیمری و رزین اکریلیک ساخته می شود. رنگ عایق رطوبتی اپوکسی در شمار بهترین نمونه های رنگ استخری است. 

هر کدام از این رنگ ها با فرمولاسیون مختلف دارای کارایی یکسانی هستند. از ویژگی های این رنگ ها می توان به  ماندگاری بالا در در پوشش دهی ترک های استخر، چسبندگی زیاد، قابل ترمیم بودن، قابلیت اجرا روی سطوح مختلف است.

رنگ عایق استخری در مقابل شرایط آب و هوایی منفی ۳۰ درجه تا ۱۰۰ درجه مقاومت می کند، این رنگ ضد باکتری، جلبک و قارچ نیز هست.

همچنین در مقابل انواع شوینده ها، اسید ها و مواد قلیایی کیفیت خود را از دست نمی دهد.

اشعه های نورخورشید نیز تاثیری بر کیفیت رنگ عایق رطوبتی استخر نمی گذارد.  نمونه پر کاربرد این رنگ ها بیشتر رنگ سفید و آبی می باشد.

مرکز فروش رنگ عایق رطوبتی استخر

مرکز فروش رنگ عایق رطوبتی استخر

رنگ عایق رطوبتی توسط کارخانجات مختلفی تولید و برای تامین نیاز داخلی کشور در اختیار بازار فروش قرار می گیرد.

هر کدام از برندهای تولیدکننده این محصول درصدد هستند با بالا بردن کیفیت تولید این عایق رطوبتی و با اثبات برند خود در بازارهای فروش، در فضای رقابتی بازار بر سایر تولیدکنندگان سبقت گیرند. به همین دلیل تولیدات خود را به بهترین نحو ارائه می دهند.

مرکز فروش رنگ عایق رطوبتی با ارائه بهترین و مرغوب ترین نمونه های این رنگ با قیمت مناسب می تواند مشتریان بیشتری را جذب کرده و فروش کارخانه را بالا برد.

این مرکز در واقع به نمایندگی از شرکت سازنده کار فروش همچنین توزیع و پخش رنگ عایق رطوبتی را به سایر شهر ها انجام می دهد.

خریداران عمده با مراجعه به این مرکز و اطلاع از قیمت نمونه های مختلف این محصول می توانند خرید خود را به بهترین نحو انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما