خرید رنگ دوجزئی ترافیکی نانو

رنگ های ترافیکی برای خط کشی خیابان، معابر و… جهت ایمن سازی و رعایت قوانین انجام می شود. این محصول در انواع مختلفی به فروش می رسد. جهت خرید رنگ دوجزئی ترافیکی نانو، لطفا از طریق همین وب سایت مراجعه کنید تا خریدی آسان داشته باشید و به سرعت به تمامی اطلاعات محصول، دسترسی داشته باشید. خرید رنگ دوجزئی ترافیکی نانو

معرفی انواع رنگ دوجزئی ترافیکی

معرفی انواع رنگ دوجزئی ترافیکی

ورود خودرو به جوامع انسانی باعث تغییر و تحول در زندگی بشر شد.  یکی از مهم ترین ابزار برای تردد این وسایل، رنگ های ترافیکی می باشد که محدود خاصی را برای رانندگان تعیین می کند و کاهش خطرات ناشی از تصادف و حوادث می گردد. 
این رنگ مناسب برای استفاده روی آسفالت، بتن و.. می باشد  که به دسته های مختلف دو جزئی، سرد، گرم و تک جزئی تقسیم می شود. 
یکی از بهترین نوع رنگ ها که بیشتر برای آزاد راه ها و مسیر های بزرگ و پر تردد استفاده می شود، رنگ های دو جزئی است که به شکل پودر می باشد و سرعت چسبندگی بسیار بالایی دارد  همچنین به سرعت خشک می شود. 
این رنگ مقاومت  بسیار بالایی در برابر سایش، تغییرات آب و هوایی دارد و به خوبی به آسفالت می چسبد و در هنگام تابش نور خورشید به خوبی قابل تشخیص می باشد و بازتاب خوبی در شب دارد. 
یکی از بهترین رنگ های دو جزئی، رنگ ترافیکی نانو می باشد که بر پایه رزین های اکریلیک ساخته شده و در زمان بسیار کوتاهی سخت می گردد.
این پوشش زمان خشک شدن بسیار پایینی داشته و مقاومت و چسبندگی خوبی روی سطوح دارد. از این رنگ بیشتر برای خیابان های شهری، جاده ها، معابر، زمین ورزشی، خط کشی باند فرودگاه و… استفاده می شود. 
به دلیل استفاده از فناوری نانو در این رنگ، مقاومت بسیار بالایی در برابر شستشو و باران دارد و همچنین در برابر سایش و خوردگی بسیار سخت است و ماندگاری و دوام بالایی دارد. 
برای اینکه رنگ های ترافیکی دو جزئی ماندگاری بیشتری داشته باشند، باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. قبل از رنگ کردن سطح مورد نظر باید عاری از گرد و غبار و رطوبت باشد سپس به صورت دستی یا ماشینی رنگ روی محل مورد نظر، اجرا می شود. 

بازار پخش رنگ ترافیکی سرد

بازار پخش رنگ ترافیکی سرد

بازار پخش رنگ ترافیکی سرد، این محصول پر کاربرد را به قیمت ویژه و استثنائی به فروش می رساند. شما خریداران گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و نحوه خرید، با شماره تلفن های درج شده در پایین صفحه با مجموعه فروش ما تماس حاصل فرمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما