خرید رنگ ترافیک اکریلیک اپوکسی

یکی از رنگ های بسیار پرکاربرد که در حوزه های بزرگ مورد توجه و استفاده قرار گرفته، رنگ ترافیکی است که به منظور علامت گذاری یا خط کشی جداول خیابانی، پیاده رو، خط عابر پیاده، بزرگراه، آزاد راه، فرودگاه و … از آن بهره می برند. اما از بهترین نوع این رنگ که می توانید برای خرید به سراغ آن بروید، رنگ ترافیک اکریلیک است که آن را به عنوان رنگ ترافیک اپوکسی نیز شناخته و از ویژگی هایی مانند قابلیت خشک شدن فوری و ماندگاری مناسب برخوردار می باشد.

خرید رنگ ترافیک اکریلیک اپوکسی

بررسی اجزای رنگ ترافیک اکریلیک

بررسی اجزای رنگ ترافیک اکریلیک

یکی از رنگ هایی که در گروه رنگ های ترافیکی سرد قرار گرفته و امروزه در بخش های وسیعی از رنگ آمیزی های خیابانی و جاده ای از آن بهره مند گشته اند، رنگ ترافیک اکریلیک می باشد که اگر بخواهیم به بررسی اجزای محصول  مورد نظر بپردازیم، باید عنوان داشت که از اجزایی مانند رزین اکریلیک ترموپلاستیک تشکیل یافته است.

در ادامه می توان گفت این رنگ که با استفاده از ماشین های خط کشی و همچنین قلم مو، اسپری و غلتک قابل اجرا می باشد، با توجه به اینکه خیلی سریع و زود خشک می‌گردد، در نتیجه نیازی به راه بستن طولانی جاده نبوده و می توان آن را در کمترین زمان اجرا کرد.

به علاوه اگر بخواهیم روش های کلی اجرای رنگ ترافیکی اکریلیکی را نام ببریم، می توان گفت با استفاده از یکی از روش های اسپری، اسکرید، اکستروژن و دستی اقدام به اعمال آن روی سطوح مختلف از جمله سطوح بتنی نموده و چسبندگی عالی را به وجود می آورند.
همچنین این رنگ ها که فاقد ترکیبات آلی فرار هستند، با محیط زیست نیز تطابق و سازگاری خوبی را نشان خواهند داد.

مرکز فروش رنگ ترافیک دو جزئی

مرکز فروش رنگ ترافیک دو جزئی

علاوه بر رنگ ترافیک اکریلیک که امروزه تبدیل به پرکاربردترین رنگ های موجود شده، محصول دیگری هم در کنار آن استفاده می گردد که آن رنگ ترافیک دو جزئی می باشد.
اکنون این رنگ عالی را می توانید از بزرگترین مرکز فروش انواع رنگ نظیر این مرکز سفارش داده و از رنگ ترافیکی سرد با این کاربردها و مشخصات بسیار خوب بهره مند خواهید شد:

رنگ ترافیکی دو جزئی به منظور خط کشی خطوط عابر پیاده، خطوط حاشیه بزرگراه، علامت هشدار برای سرعت گیر و اموری از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

  • از مشخصات مربوط به رنگ دو جزئی ترافیکی هم این است که مقاومتی بی نظیر را در برابر انواع آب و هوا از خود نشان خواهد داد.
  • حتی تابش نور آفتاب یا بارندگی هم فام رنگ را خدشه دار نخواهند کرد و آن را تغییر نمی دهند.
  • به انواع سطوح بتنی و آسفالت به نحوی عالی می چسبد.
  • از دانه بندی مناسبی برخوردار است.
  • همچنین مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما