خرید رنگ ترافیکی سه جزئی خیابان

رنگ ترافیکی خیابان نسل جدیدی از رنگ ها بوده که مواد تشکیل دهنده آن بر پایه اپوکسی می باشد و در واقع این نمونه از رنگ ها با توجه به نوع کاربرد و ساختار شیمیایی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند.

البته در میان نمونه های تولید شده، رنگ ترافیکی سه جزئی بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است و همواره افراد زیادی تمایل به خرید رنگ ترافیکی سه جزئی خیابان را خواهند داشت.

خرید رنگ ترافیکی سه جزئی خیابان

طبقه بندی انواع رنگ ترافیکی سه جزئی

طبقه بندی انواع رنگ ترافیکی سه جزئی

در حقیقت رنگ های ترافیکی از نمونه رنگ های پرکاربرد در راه ها، جداول کنار خیابان و محصولات ترافیکی می باشد  و عموما از آن ها به منظور ایمن سازی جاده ها و  تعیین محدودیت های رانندگی استفاده خواهد شد.

 این نوع رنگ ها به سه گروه رنگ های یک جزئی، رنگ های دو جزئی و رنگ های سه جزئی تقسیم بندی خواهند شد و در واقع هر کدام از آن ها را می توان بر اساس اجزا تشکیل دهنده و نوع کاربرد طبقه بندی نمود.

و اما رنگ ترافیکی سه جزئی بر پایه مواد اپوکسی بوده و از لحاظ دوام و چسبندگی از قدرت بالایی برخوردار می باشد و به نوعی مقاومت آن ها در برابر سایش و فرسودگی بسیار زیاد خواهد بود.

و به همین علت این نوع رنگ ها بیشتر بر روی سطوح بتنی و فلزی و به منظور علائم موجود در پارکینگ ها، خط کشی در مکان های پر رفت و آمد، خط کشی محوری خیابان ها و بزرگراه ها، خط کشی در فرودگاه ها و علائم راهنمایی و رانندگی استفاده می گردد.

در واقع رنگ های سه جزئی از سه بخش حلال، شتاب دهنده و ماده سفت کننده تشکیل گردیده است و معمولا این سه بخش با نسبت های مشخصی با یکدیگر ترکیب شده اند.

بنابرابن رنگ ترافیک خیابان سه جزئی را می توان به دو دسته رنگ سه جزئی سرد و رنگ سه جزئی رنگ گرم طبقه بندی کرد.

رنگ ترافیکی سرد:

برای ترکیب اجزاء رنگ سه جزئی و هم چنین در زمان استفاده از آن ها، نیاز به دمای بالا نخواهیم داشت و به صورت سرد و در دمای محیط این کار را انجام خواهیم داد.

رنگ ترافیکی گرم:

در این نوع رنگ و برای ساخت فیلم رنگ، دمای اجزا را باید تا میزان مشخصی افزایش داد و سپس بر روی آسفالت و یا سطوح خیابان پیاده سازی کرد.

بازار فروش رنگ ترافیکی عابر پیاده

بازار فروش رنگ ترافیکی عابر پیاده

در حقیقت رنگ ترافیکی عابر پیاده، گونه ای از رنگ های ترافیکی سه جزئی بوده و با توجه به نوع کاربردی که داشته از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

از این رو افراد زیادی تمایل به خرید این محصولات را خواهند داشت و در همین راستا رنگ های ترافیکی از بازار فروش خوبی برخوردار بوده و به جرات می توان گفت که در میان رنگ های ترافیکی مختلف، بیشترین سهم خرید و فروش به این محصولات تعلق گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما