خرید رنگ ترافیکی روناس اسفالت

همانطور که اطلاع دارید رنگ ترافیکی روناس که بر پایه حلال می باشد به صورت جزئی از طرف کارخانه برای هر کسی تحویل داده نمی شود.ما گروه تجاری ایمن رنگ تاپ افتخار این را داریم که به صورت جزئی تمام انواع رنگ های صنعتی خصوصا رنگ ترافیک روناس را طبق سفارش با قیمت کارخانه تحویل مشتریان دهیم.

قیمت فروش رنگ ترافیکی روناس چطور است ؟

قیمت فروش رنگ ترافیکی روناس توسط عوامل فروش ما با کارخانه یکی است. و این به سیاست کاری شرکت تجاری ایمن رنگ تاپ بر می گردد. و چون کسانی پیدا می شوند که دوست دارند با مجموعه تجاری ما کار کنند و سفارش اشون را بذارند بنابراین ما وطیفه دانستیم که این برند خوب را در سبد کالاهای قابل فروش خود قرار دهیم.این برند یه برند شناخته شده درایران است و ما هم تلاش کردیم محصولات این شرکت رنگ سازی را به مشتریان به خوبی معرفی کنیم.

خرده و عمده فروشی رنگ ترافیکی روناس

کمترین وزنی که در این مجموعه با این برند قابل فروش است رنگ سفید و زرد ترافیکی سر د پایه حلال 25 کیلو و سایر رنگ ها طبق سفارش شما حتی الامکان بالای 300 کیلو می باشد چون پروسه تولید ان و سفارش شما باید به صورت ویژه بررسی شود. برای رنگ دوجزئی روناس در صورتی که رنگ های دیگه ای غیر از سفید و قرمز درخواست داشتید با ید حداقل 500 کیلو سفارش دهید.

معرفی رنگ ترافیکی دوجزئی روناس

رنگ روی اسفالت که به صورت دوجزئی تولید می شود ، یکی از رنگ هایی است که هرچه بروزتر تولید شود کیفیت ان بهتر می شود.پس توجه داشته باشید که دقیقا یه هفته قبل از اجرای رنگ معابر سفارش دهید.

روش اجرا و ترکیب اجزای رنگ ترافیکی دوجزئی روناس

روش اجرای رنگ خط کشی دوجزئی یکی از حساس ترین اجراهاست و تا وقتی که اطلاعی از نحوه اجرای ان نداشته باشیم نمی توانیم در امر پیمانکاری رنگ های معابر موفق شویم.

رنگ ترافیکی روناس

بسته بندی و موارد ایمنی رنگ ترافیکی دوجزئی روناس

یکی از مهترین مساله هایی که در رنگ دوجزئی مطرح است این است که به مدت طولانی نگه داری ان بعد از تولید رنگ ترافیکی دوجزئی نمی توان نگه داشت و سبب رسوب ان می شود. قبل از درخواست اگه نیاز دارید که تو انبار نگه داری کنید سفارش دهید تا مواد ضد رسوب استفاده شود .

رنگ ترافیکی روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما