خرید رنگ اپوکسی دو جزئی خط کشی

خرید رنگ اپوکسی دو جزئی خط کشی، که از مهمترین رنگهای ترافیکی به شمار می رود، در خط کشی ها و تعیین معابر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در نتیجه ایمنی جاده ها جزئی از وظائف این رنگها تعریف شده و به صورت ویژه این صنعت را از امتیازات فراوان خود بهره مند نموده است. بسیاری از مراکز خرید معتبر، قیمتهای مناسبی را برای آن در نظر گرفته و دسترسی آسان افراد از نقاط مختلف نسبت به خرید آن را فراهم نموده اند.خرید رنگ اپوکسی دو جزئی خط کشی

بررسی انواع رنگ اپوکسی دو جرئی

بررسی انواع رنگ اپوکسی دو جرئی

رنگ اپوکسی یکی از انواع رنگهای صنعتی به شمار می رود که کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون از خود نشان داده است. به طور کلی رنگهای اپوکسی به دو دسته تک جزئی و دو جزئی تقسیم شده اند. رنگهای دو جزئی به نمونه هایی اطلاق می شود که از دو پایه تشکیل شده و این دو پایه شامل بخش اول رزینها، سایر افزودنی ها، مواد رنگی و غیره بوده و قسمت دوم آن را سخت کننده ها که از آن به نام هاردنر هم یاد می شود، ساخته شده اند.
البته این دو پایه غالباً به صورت جداگانه توسط تولید کننده عرضه می شود؛ و این مصرف کننده است که وظیفه دارد این دو را به صورت استاندارد ترکیب نموده و همگن سازد.
انواع رنگ اپوکسی دو جزئی:

  • رنگهای اکریلیک دوجزئی که از آن تحت عنوان رنگهای ترافیکی هم یاد می شود.
  • رنگ اپوکسی گلس فلیک، اپوکسی زینک ریچ، اپوکسی کولتار و غیره که عامل پخت این محصولات را پلی آمین و یا پلی آمید تشکیل می دهد.
  • رنگهای پلی یورتان که هاردنر آن ایزوسیاناتی می باشد.

رنگهای دو جزئی به دلیل داشتن شاخصهای مثبت فراوان، خاصیتهای مکانیکی عالی، عملکرد ویژه و غیره همواره مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته اند. به ویژه که اگر این رنگها را با مواد ضد خورندگی همچون فسفات روی، گلس فلیک، گرد روی و دیگر مواد ترکیب نماییم که بدون تردید خاصیت آنها دو چندان می گردد.
در نتیجه اگر بر روی سطح مخالف قرار بگیرند، به صورت ویژه از آنها در برابر خورندگی محافظت خواهند کرد.

بازار فروش رنگ اپوکسی ترافیکی

بازار فروش رنگ اپوکسی ترافیکی

رنگ اپوکسی ترافیکی به دلیل داشتن مشخصات مثبتی مانند ماندگاری و دوام بالا، قابلیت تشکیل فیلم رنگی که چسبندگی بالایی داشته باشد، در عین خاصیتهای ضد خورندگی و ده ها مورد دیگر همواره در نزد صنعتگران و صاحبان مشاغل، مهم به شمار می رفته اند.
بازار فروش رنگ اپوکسی ترافیکی، همواره با استقبال از سوی این دسته از مشتریان روبرو بوده و با قیمتهای مناسبی که توزیع کنندگان برای این رنگها پیشنهاد داده اند، این رونق بیش از پیش خود را نشان داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما