تولید کننده رنگ جدول نانو در ایران

رنگ نانو در اصل یک عایق است و برای اینکه اثر رنگ بر روی سطح بیشتر ماندگاری داشته باشد رنگ جدول نانو مورد استفاده قرار می گیرد . در اصل فناوری نانو در تولید رنگ ها نیز استفاده شده است و چون با محیط زیست هم سازگاری فوق العاده ای دارد سعی می شود از این رنگ برای مصارف گوناگون استفاده شود . استفاده شهرداریها  در کل کشور از این رنگ یعنی رنگ نانو برای جداول خیابانها و بزرگراه ها ، بهترین انتخاب  برای رنگ آمیزی فوق العاده به صرفه هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده 

تولید کننده رنگ جدول نانو در ایران

مزیت های استفاده از رنگ های نانو

مزیت های استفاده از رنگ های نانو

نانو با توجه به اینکه یک فن آوری منحصر به فرد است در زندگی های امروزی استفاده های کاربرد های مختلفی دارد  پس باید  برای  استفاده از رنگهای نانو یکسری مزایا و یا ویژگی های خاص را در نظر داشت که  شامل 1- رنگ نانو یک عایق محسوب می شود 2- برای شستشو بسیار مناسب است و به راحتی تمیز می شود 3- چون عایق است مطمئنا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند 4- رطوبت در آن تاثیری ندارد 5- کاملا بهداشتی و به همین دلیل محلی که از رنگ نانو استفاده شده فاقد میکروب و آفات می باشد .6- و آخرین مزیت رنگ نانو که مهمترین خاصیت این رنگ است خاصیت مقاومت بالای این رنگ در برابر نور خورشید و یا تغییرات آب و هوایی  می باشد . رنگ نانو که  از جمله مصارف آن برای جداول در ایران بکار برده می شود به همین دلیل انتخاب شده است  و چون جداول در معرض نور خورشید و تغییرات جوی آب و هوایی  هستند پس باید رنگی استفاده کرد که عمر طولانی داشته باشد و در مقابل آب و هوای مختلف سازگاری داشته از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد با هر گونه وسیله رنگ آمیزی مثل برس و قلم مو می توان از آن استفاده کرد و حتی اسپری نمودن آن مشکلی ایجاد نمی کند . البته استفاده از رنگ نانو برای مصارف خانگی بیشتر برای سقف و کف استفاده می شود و دلیل استفاده آن بر روی جدول خاصیت چسبندگی فوق العاده بالای این رنگ است چون تقریبا بر روی سطوح گچی و سیمانی و حتی فلزی ماندگاری بالایی دارد . البته رنگ براق در جدول نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بستگی دارد که در چه سطحی استفاده شود  .

قیمت فروش جدید رنگ جدول نانو

قیمت فروش جدید رنگ جدول نانو

قیمت رنگ های نانو بسیار متفاوت است و دلیل متفاوت بودن آنها بستی به میزان و قدرت چسبندگی این رنگ دارد  شرکت های تولید کننده رنگ های نانو متعددند و دلیل قیمت های مختلف فقط انواع رنگ جدول نانو  و خاصیت هر رنگ می باشد . برای رنگ جداول شهرداریها  و یا اداراتی که نیاز به این رنگ دارند ترجیح می دهند از رنگ نانویی استفاده کنند  که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت و قدرت چسبندگی و مقاومت رنگ نانو م مقرون به صرفه باشد و باید گفت که این رنگ جدول نانو با توجه به قیمت  برای مصارف بالا و  متراژ طولانی تر مناسب تر می باشد که  به همین دلیل شهرداریها از مشتریان دائمی برای خرید این رنگ هستند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما