تولید کننده رنگ آکریلیک عایق حرارتی ایرانی

تولید کننده رنگ آکریلیک عایق حرارتی ایرانی با استفاده از متخصصان و کارشناسان بومی ایران زمین در راستای رونق تولید و فضای کسب و کار و همچنین تامین نیاز مصرف کنندگان و تولید کنندگان محصولات باکیفیت و با عالی ترین درجه استاندارد تولید می کند

تولید کننده رنگ آکریلیک عایق حرارتی ایرانی

ویژگی های رنگ آکریلیک عایق

ویژگی های رنگ آکریلیک عایق


ویژگی های رنگ های اکریلیک

رنگ های اکریلیک یک ماده محلول در آب است که بر اساس پلی استرهای اسید اکریلیک ساخته شده است. مزیت اصلی آنها این است که لایه زیرین از بین نمی رود و هنگام اعمال لایه بالایی جریان نمی یابد.

آنها ایجاد سطوح مختلف نقشه ها را ممکن می سازند:

    کاغذ؛
    پوست
    شیشه؛
    یک درخت؛
    بافت؛
    فلز.

رنگهای آکریلیک به راحتی روی بوم اعمال می شوند و به طور یکنواخت آن را با یک لایه نازک می پوشانند. کار با آنها آسان است ، زیرا آنها به خوبی در آب حل می شوند و به سرعت خشک می شوند. اگر به سرعت رنگ و یا سکته های اضافی که فراتر از تصویر است را حذف کنید ، به راحتی رفع می شود.

    آکریلیک به دلیل ساختار خود گزینه های مختلفی را برای بافت ها ، سایه ها و تکنیک های مختلف در اختیار هنرمند قرار می دهد. با استفاده از آن ، می توانید سکته های تیز حجمی یا انتقال آبرنگ صاف ایجاد کنید.

با گذشت زمان ، رنگ تغییر نمی کند ، شکاف نمی خورد و خرد نمی شود. بعد از خشک شدن ، نقاشی آکریلیک از اثرات آب نمی ترسد.
ویژگی های گواش

مجموعه رنگ شامل: سفید ، نور زرد ، قرمز ، آبی تیره ، زمرد ، سیاه است.
با نقاشی با سرامیک ، شیشه های اطراف و وسایل سرامیکی منحصر به فرد و غیر قابل تبدیل می شوند. ویژگی خاص رزین عایق حرارتی برای شیشه و سرامیک این است که می توانند اشیاء را حتی در حالت عمودی قرار دهند.
توصیه های استفاده: سطح سرامیک یا شیشه را با مواد شوینده پاک کنید. قبل از رنگ آمیزی ، رنگ را تکان دهید تا قوام یک دست شود. پس از آن به درخواست خود ادامه دهید. بگذارید نقاشی به مدت 3 روز خشک شود. برای تأمین شفافیت در رنگ ها ، از یک حلال رنگ و شیشه استفاده می شود.
برای اطمینان از دوام بیشتر پوشش رنگ می توانید محصول رنگ شده را در فر معمولی با دمای 60 تا 70 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه پخت کنید.

رنگ های اکریلیک برای دکوپاژ و نقاشی خالی های چوبی به بهترین وجه مناسب هستند. برای شما آرزوی موفقیت خلاق داریم!

قیمت فروش رنگ آکریلیک عایق حرارتی

قیمت فروش رنگ آکریلیک عایق حرارتی


فروش رنگ آکریلیک برای دکوراسیون داخلی ایده آل هستند. برای نقاشی دیوارها و سقف یک خانه چوبی ، کف ، درب یا پنجره های باز ، پانل ها و حتی مبلمان می توانید یکی از آنها را خریداری کنید. این مواد به طور هماهنگ با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه ترکیب می شوند. قیمت فروش رنگ آکریلیک عایق حرارتی با توجه به کارکرد و نوع مواد استفاده شده در آن متفاوت است ما با کیفیت ترین رنگ ها را ارائه می دهیم

لازم است رنگهای آکریلیک را روی سطوح خشک تمیز شده از خاک و گریس ، که قبلاً با آغازگر پوشیده شده بود ، اعمال کنید. شما حتی می توانید در فضاهای بسته کار کنید (اگر سیستم تهویه پایدار دارید). از این گذشته ، ما در مورد پوشش های سازگار با محیط زیست صحبت می کنیم که تأثیر منفی بر سلامت انسان ندارند.

در فروشگاه ما بهترین قیمت برای رنگهای اکریلیک برای چوب و ضمانت کیفیت برای همه محصولات ارائه می شود. با خرید مواد تزئینی برای دکوراسیون داخلی از طرف ما می توانید مطمئن باشید که هزینه اضافه ای ندارید و سلامت خود را به خطر نمی اندازید. در این فروشگاه محصولات گروه با کیفیت  شرکت ارائه شده است که به دلیل کیفیت عالی و غیرقابل مقایسه بودن از یکدیگر متمایز است. هر صاحب خانه یا کارآفرینی در شهر و منطقه خود می تواند آن را بخرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما