تولید و پخش ضد زنگ نارنجی سوله ای

امروزه تولید و پخش ضد زنگ نارنجی سوله ای در هنگام رنگ آمیزی انواع وسایل آهنی نظیر درب و پنجره و سایر وسایل دیگر بسیار رایج شده است یکی از محصولات پر فروش در رنگ فروشی ها می باشد. چون رنگ نارنجی هم یکی از رنگ هایی است که به دلیل مقومت به اشعه یووی خورشید خوبی دارد .  شرکت های زیادی اقدام به عرضه نوع های مختلف ضد زنگ نارنجی  در طیف های  مختلف فروشگاه های بزرگ رنگ فروشی می نمایند.

 

تولید و پخش ضد زنگ نارنجی سوله ای

تولید انواع ضد زنگ نارنجی سوله ای

  • ضد زنگ نارنجی یا استر نارنجی الکیدی با پوشش دهی باعث می شود که سطح فلز دچار هوازدگی و رطوبت زذگی نشده و از زنگ زدگی محافظت شود .
  • ضد زنگ نارنجی قویتر از ضد زنگ معمولی  ،ضد زنگ زینگ کرومات الکیدی نارنجی  داریی پیگمنت نارنجی و پیگمنت زینک کرومات بوده  با پوشش دهی  عالی و چسبندگی خوب از زنگ زدن فلز جلوگیری می کند.
  • استر نارنجی اپوکسی نیز می توانید به عنوان ضد زنگ نارنجی سوله ای  استفاده کنید چون قدرت چسبندگی به سطح فلز اثبات شده است .
  • زینگ کرومات اپوکسی نارنجی بیشتر برا پروژه هایی که حساسیت بالاست استفاده می شود. اگه بحث مقاومت به یووی در میان است از رنگ پلی اورتان رویه نارنجی یا سفید استفاده کنید.

آشنایی با ویژگی های  ضد زنگ نارنجی

آشنایی با ویژگی های  ضد زنگ نارنجی

در این بخش می پردازیم به اطلاعات کلی درباره انواع ضد زنگ ها. ضد زنگ ها انواع مختلفی دارند و در رنگ‌های مختلف از جمله رنگ نارنجی که بسیار پرفروش است به بازار عرضه می گردند. هنگامی که می‌خواهید وسایل آهنی را رنگ آمیزی نمایید در ابتدا به آنها ضد زنگ بزنید تا پس از رنگ‌آمیزی شدن با بارش باران و رطوبت ها و نم ها و یا حتی بارش برف در فصول سرد سال، دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نگردند.

ضد زنگ های عرضه شده توسط شرکت های مختلف داخل کشور رنگ فروشی ها ممکن است دارای کیفیت های مختلفی باشند. ضد رنگ نارنجی عرضه شده به بازار در انواع حجم های مختلف نام برندهای گوناگون میباشند که هر کدام مشتریان خود را دارند. ضد زنگ نارنجی کاربرد های فراوانی دارد و عده زیادی به دنبال خرید این محصول هستند.

فروش ویژه ضد زنگ نارنجی

فروش ویژه ضد زنگ نارنجی

اگر از مشتریان خواهان خریداری نمودن انواع ضد زنگ ها در رنگ های مختلف و گوناگون متناسب با نیاز خود می باشید، می توانید این ضد زنگ ها را از مراکز معتبر عرضه کننده انواع ضد زنگ ها در رنگ های مختلف نمایید.

باید ذکر کنیم که ضد زنگ های عرضه شده به بازار دارای کیفیت های مختلفی می باشند، که هر کیفیت دارای قیمت متناسب با خود می باشد. بدیهی است که هر چه کیفیت ضد زنگ بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و برعکس این نیز، هر چه کیفیت کمتر، قیمت نیز پایین تر می باشد.

خریداری محصول باکیفیت بالا به سبب مرغوبیت مانع از خرج های اضافی دیگر می گردد و عمر و دوام طولانی مدتی را دارا می باشد. شرکت ایمن رنگ تاپ عرضه کننده انواع رنگ ها در حجم های گوناگون و متنوع است که در زمینه فروش ضد زنگ جزو برترین و بزرگترین شرکت های موجود در ایران می باشد که اقدام به صادرات انواع رنگ ها نیز به سایر کشور ها می نماید و در این امر موفق بوده است و توانسته روز به روز بر تعداد مشتریان داخلی و خارجی خود بیافزاید.

خریداران گرامی جهت مطلع شدن از قیمت ضد زنگ ها می توانند با کارشناسان فروش شرکت پخش ضد زنگ تماس حاصل نموده و اقدام به ثبت سفارش ضد زنگ های مورد نیاز خود در انواع رنگ ها نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما