تولید رنگ ترافیکی دو جزئی

به رنگ استفاده شده در جداول، خیابان ها، بزرگراه ها و دیگر مکان های پر رفت و آمد رنگ ترافیکی گفته می شود. چنین رنگ هایی دوام و مقاومت بالایی داشته و توسط نور خورشید و غیر به راحتی پاک نمی شوند.‌ به همین دلیل هم از آن را در مراکز پر رفت و آمد و عمدتا برای تعیین خطوط و جدول کشی در جاده ها استفاده می شود. تولید رنگ ترافیکی دو جزئی با بهترین کیفیت در حال انجام است که می توان با مناسب ترین قیمت آن ها را تهیه کنید.

تولید رنگ ترافیکی دو جزئی

کاربرد انواع رنگ ترافیکی

کاربرد انواع رنگ ترافیکی

قبل از این به معرفی کاربرد های رنگ ترافیکی بپردازیم بد نیست تا کمی درباره انواع این محصول بدانید. رنگ ترافیکی در حقیقت نوعی رنگ صنعتی بوده که بسته به مواد تشکیل دهنده به انواع مختلفی تقسیم می شود.

رنگ ترافیکی دو جزئی، تک جزئی، گرم و سرد از نمونه های این محصول به شمار می رود که مواد پایه تشکیل دهنده آن‌ ها متفاوت بوده و به همین دلیل از ویژگی های مختلفی هم برخوردار هستند.

رنگ ترافیکی دو جزئی بر پایه رزین اکریلیک بوده و به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون دوام بالا در خط کشی خیابان و ترسیم علائم ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

نمونه های دیگر بر پایه هیدروکربن، آلکید کلر، اپوکسی و غیره باشد که آن ها هم بسته به ویژگی های خود در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. عمدتا از چنین محصولاتی برای خط کشی و مشخص کردن مسیر های مشخص و همچنین علائم و نشان های راهنمایی رانندگی استفاده می شود.

اما بسته به ویژگی ها از برخی در بزرگراه ها و مراکز پر رفت و آمد و از برخی دیگر در پارکینگ ها و دیگر مکان های کم رفت و آمد استفاده می شود‌. برای مثال حتما تا به حال بارها رنگ سفید ترافیکی در تعیین خطوط موجود در خیابان ها مشاهده کرده اید.

توزیع رنگ ترافیکی ارزان

توزیع رنگ ترافیکی ارزان

رنگ های ترافیکی علی رغم ویژگی های مثبت مانند دوام بالا دارای قیمت به مراتب مناسب تری هم برای علامت گذاری در خیابان ها و بخش های مختلف می باشد به گونه ای که با استفاده از بطری های با اندازه متوسط آن ها می توان بخش های زیادی را خط کشی و علامت گذاری کرد.

از این رو استفاده از آن ها هم به صرفه تر بوده و هم دارای کاربرد بیشتری به دلیل دوام بالا می باشد. برای خرید رنگ ترافیکی با بهترین قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در ارتباط باشید. توزیع رنگ ترافیکی ارزان در بالاترین سطح کیفی توسط این مرکز در حال انجام است و برای سفارش تنها کافی است با مشاوران ما تماس حاصل کنید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما