تولید رنگ اکریلیک سفید مات

رنگ اکریلیک سفید مات یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع رنگ ساختمان است که در کارخانجات تولید رنگ اکریلیک که در گوشه و کنار ایران مشغول به فعالیت هستند تولید می شود. تولید رنگ اکریلیک معمولا جهت رنگ کردن انواع سطوح اعم از سیمانی، آجری، گچی، چوبی و مانند اینها در محیط های داخلی و خارجی انواع ساختمان انجام می شود. استفاده گسترده از رنگ اکریلیک سفید از نوع مات موجب افزایش چشمگیر فعالیت های تولید کارخانه های تولید کننده این محصول شده است. 

تولید رنگ اکریلیک سفید مات

بررسی کیفی رنگ اکریلیک ایرانی

بررسی کیفی رنگ اکریلیک ایرانی

رنگ اکریلیک سفید مات دارای طیف های گسترده ای است که استفاده از آن ها بسیار سریع و راحت می باشد به گونه ای که حتی نا وارد ترین افراد نیز می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. 

علت انتخاب رنگ سفید مات شاید قیمت مناسب آن باشد، پایین بودن قیمت رنگ اکریلیک باعث شده تا افراد زیادی به استفاده از آن رو بیاورند چون باعث می شود اگر افراد از آن خسته شوند خیلی راحت از رنگ دیگری استفاده نمایند. 

رنگ های اکریلیک سفید از کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر نور، گرما و رطوبت محیط مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. 

این نوع رنگ چسبندگی بالایی دارد و به راحتی به سطوح مختلف می چسبد و در برابر تغییرات فیزیکی یا شیمیایی سطح، کیفیت خود را از دست نمی دهد. 

رنگ های اکریلیک سفید به خوبی در آب حل می شوند و نیازی به استفاده از حلال های صنعتی مثل تینر یا بنزین ندارند از این رو بوی بد رنگ در محیط نمی پیچدو از حساسیت های پس از آن خبری نیست همچنین این مزیت باعث افزایش بسیار زیاد ضریب ایمنی رنگ های اکریلیک در برابر شعله یا گرمای محیط شده است. 

ویژگی دیگری که این نوع رنگ دارد، خاصیت آنتی استاتیک آن ها می باشد که منجر می شود که ذرات و آلودگی های مختلف معلق در هوا را جذب نکند، همین امر باعث شده تا این محصول در رنگ آمیزی اتاق کودکان، مهد های کودک، مراکز پیش دبستانی، مدارس و سایر مکان های عمومی مورد استفاده قرار گیرد. 

این نوع رنگ نسبت به سایر انواع رنگ های مشابه خود خیلی سریع خشک شده و از دردسر های پس از رنگ کردن انواع سطوح خبری نیست. 

در شرایط مناسب محیطی رنگ اکریلیک در دمایی بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد و دور از نور یا یخ زدگی به راحتی قابل نگهداری هستند. 

فروشنده رنگ اکریلیک سفید مات در تهران

فروشنده رنگ اکریلیک سفید مات در تهران

فروشنده رنگ های اکریلیک سفید مات در تهران رنگ های تولیدی خود را در قوطی هایی پلاستیکی و درب دار و ظرفیت های مختلف که از یک کیلو گرم شروع شده و تا 25 کیلو گرم ادامه دارد به متقاضیان عرضه می نماید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما