تولیدی بهترین رنگ اکریلیک مایع

رنگ اکریلیک یکی از رنگ های پرکاربرد و با دوام می باشد که از ماندگاری بالایی برخوردار است و به همین علت در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. 

رنگ اکریلیک دارای انواع مختلف، مایع، مات و براق می باشد و دارای تنوع رنگی زیادی می باشد. 

تولیدی رنگ اکریلیک مایع با استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید رنگ در سطح وسیعی اقدام به تولید و پخش این نوع رنگ کرده است. 

تولیدی بهترین رنگ اکریلیک مایع

آشنایی با موارد مصرف رنگ اکریلیک

آشنایی با موارد مصرف رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک به عنوان رنگی شیمیایی محسوب می شود که از درخشندگی خوبی برخوردار بوده و قابلیت حل شدن در آب را دارا می باشد و در مدل های مختلفی همچون نئونی، متالیک و ساده عرضه می شود. 

رنگ اکریلیک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که سبب شده در بسیاری از صنایع مختلف از آن استفاده شود که در ادامه بحث به معرفی ویژگی های این رنگ می پردازیم. 

رنگ اکریلیک در گذشته برای خودرو سازی استفاده می شده است اما با گذشت زمان و شناخت خصوصیات این رنگ، استفاده از آن وسیعتر شد و در موارد زیادی از آن استفاده می شود، که مهترین موارد مصرف رنگ اکریلیک شامل موارد زیر می باشد: 

رنگ اکریلیک از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و همین ویژگی سبب شده تا از آن در رنگ آمیزی سطوح مختلف مانند چوب، آجر، سرامیک، چرم و…  استفاده شود. 

  • بسیاری از هنرمندان که به کار نقاشی مشغول هستند از این رنگ بسیار استفاده می کنند، و برای نقاشی بر روی بوم بسیار مناسب است. 
  • رنگ آمیزی نمای خارجی ساختمان نیز یکی دیگر از موارد کاربرد این رنگ است. 
  • بسیاری از افرادی که در کار طراحی داخلی فعالیت می کنند برای رنگ آمیزی و ست کردن فضاهای داخلی از این رنگ استفاده می کنند. 
  • رنگ آمیزی روی شیشه و سفال و پارچه یکی دیگر از موارد کاربرد رنگ اکریلیک مایع است. 

رنگ اکریلیک دارای ویژگی های زیادی از قبیل، دارا بودن تنوع رنگی بالا، بدون بو و حساسیت، غیر سمی، قابل شستشو بودن، دارای غلظت فراوان، مقاوم در برابر اشعه UV و همچنین نور خورشید، عدم تولید سرب و سازگار با محیط زیست، استفاده آسان، قابل ترکیب شدن با سایر رنگ های اکریلیک و عدم ترک خوردگی را دارا می باشد. 

قیمت روز رنگ اکریلیک مایع صادراتی

قیمت روز رنگ اکریلیک مایع صادراتی

رنگ اکریلیک به دلیل مزایای عالی که دارد علاوه بر فروش بالای آن در داخل کشور، جنبه صادراتی نیز پیدا کرده است و به کشور های مختلفی نیز صادر می شود. 

جهت دریافت قیمت رنگ اکریلیک مایع و همچنین قیمت رنگ روغن می توانید به دو روش حضوری و اینترنتی از قیمت روز این محصول آگاهی یابید. 

لازم به ذکر است که به دلیل التهابات حاکم بر بازار قیمت انواع رنگ نیز دچار نوسان می شود و قیمت های به روز و لحظه ای آنها روزانه در سایت درج می‌شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما