توزیع کننده رنگ نیم پلاستیک ساختمان در تبریز

توزیع کننده رنگ نیم پلاستیک ساختمان در تبریز: در شهر تبریز مراکز معتبری جهت فروش این رنگ ها وجود دارد که هم بصورت حضوری و هم غیرحضوری می توان خریداری نمود.برخی مراکز در تبریز:فروشگاه مجازی رنگ ساختمان کاپارول و …

توزیع کننده رنگ نیم پلاستیک ساختمان در تبریز

راهنمای خرید و انتخاب رنگ نیم پلاستیک

راهنمای خرید و انتخاب رنگ نیم پلاستیک

 راهنمای خرید و انتخاب رنگ نیم پلاستیک: رنگ پلاستیک ساختمان از دیرباز وجود داشته و دارای قدمت تولیدی زیاد است. ولی با اینکه اکنون نوع های رنگ های جدید با قابلیت و ویژگی های بالاتر و بهتر و مزایای بیشتر وارد بازار شده، ولی هنوز رنگ های پلاستیک جایگاه ویژه خود رو حفظ کرده و هنوز در بازار استفاده می شوند. یکی از اصلی ترین کاربرد رنگ پلاستیک جهت رنگ آمیزی دیوارها و سقف ها است.


عموما هیچگاه رنگ های پلاستیک ضد آب و قابل شستشو نبوده اند. سقف منازل و فضاهایی مانند داخل کمد ها که با رطوبت و آب، تماس ندارد و کمتر کثیف می شوند جزو بخشهایی هستند که می توان از این رنگ ها بهره ببرند.. همچنین قیمت رنگ پلاستیک نسبت به رنگ های دیگر مقرون به صرفه تر و گرما و رطوبت هوا رو به خوبی از خود عبور میدهد.

با توجه به این توضیحات رنگ پلاستیک بهترین انتخاب برای رنگ آمیزی آن محل ها است.

مزایای رنگ های پلاستیک و نیمه پلاستیک: استفاده از این نوع رنگها بسیار راحت و کم دردسر است. و هزینه ی استفاده از آنها هم پایین است . اگر قصد دارید فضای خود را با فاصله زمانی کوتاه مدت رنگ آمیزی نمایید، بهتر است از این نوع  رنگ استفاده کنید.

در کارخانه، رنگ نیم پلاستیک با سه درجه ممتاز، سوپر و درجه یک و بر پایه رزین پلی وینیل استات تولید می شود.



تفاوت رنگ نیم پلاستیک با رنگ تمام پلاستیک چیست؟ این رنگ ها علاوه بر حفظ خواص مورد نظر، قیمت بسیار مقرون به صرفه تر است یکی دیگر از خاصیت های مهم این رنگ ها استفاده راحت روی انواع سطح ها است همچنین این رنگها سریع خشک می شود، غیراشتغال است و دارای چسبندگی مناسبی روی سطوح است. حتی این رنگ برای سطوح گچی، سیمانی، آجری هم کاربرد دارد. … 


این رنگ نسبت به رنگ تمام پلاستیک در مقابل رطوبت مقاومت  کمتری دارد . رنگ تمام پلاستیک فراوانی بیشتری در بازار دارد و همچنین قیمت پایین تری  هم دارد. این رنگ نسبت به تمام پلاستیک ضعیف تر است بطوریکه زودتر پوسته میشود و نیاز به رنگ آمیزی مجدد پیدا می کند.


قیمت رنگ نیم پلاستیک ساختمان

قیمت رنگ نیم پلاستیک ساختمان

قیمت رنگ نیمه پلاستیک ساختمان: رنگ های نیم پلاستیک هم مانند سایر محصولات دیگر در بازار با توجه به نوسات قیمت موجود در بازار بفروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما