توزیع کننده رنگ اپوکسی کف ساختمان

رنگ اپوکسی، یکی از مدرن ترین و جدید ترین رنگ هایی است، که بر اساس تکنولوژی روز دنیا و دانش فنی متخصصین ساخته شده است. امروزه با گسترش صنعت ساختمان سازی، استفاده از مصالح و رنگ های مقاوم به طور چشمگیری افزایش یافته است. توزیع کننده رنگ اپوکسی کف ساختمان، همواره سعی می کند که بهترین محصول را بر اساس استاندارد های کیفی بالا و در حجم های متنوع در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

توزیع کننده رنگ اپوکسی کف ساختمان

مزیت های رنگ اپوکسی کف ساختمان

مزیت های رنگ اپوکسی کف ساختمان

یکی از مزایای رنگ اپوکسی کف ساختمان، دوام آن در برابر فشار اجسام مختلف است. همچنین، به عنوان لایه ای محافظ، از سطح بتنی زیرین محافظت کرده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند. از لحاظ چسبندگی، در درجه بالایی قرار دارد و در مقایسه با سایر رنگ ها، از ماندگاری و طول عمر بیشتری برخوردار است. به کار بردن رنگ اپوکسی به عنوان کفپوش ساختمان، ظاهری زیبا و چشم نواز به ساختمان بخشیده و از لحاظ اقتصادی، بسیار مقرون بصرفه است. همچنین، هزینه نگهداری از آن در مقایسه با سایر رنگ ها، به مراتب کمتر است. 

میزان لک پذیری و کثیف شدن این کفپوش، بسیار کم می باشد و در صورت آسیب دیدن، هزینه ترمیم آن بسیار کم است و به سهولت انجام می گیرد. از دیگر مزایای این رنگ، این است که در طرح ها و رنگ بندی های متنوعی تولید شده و دست افراد با سلیقه های گوناگون برای انتخاب باز است. اجرای این نمونه از رنگ، در طرح های مختلفی امکان پذیر است. در برابر عوامل شیمیایی و حرارتی، از مقاومت بالایی برخوردار بوده و تا حد زیادی در برابر این عوامل، بادوام است. 

اجرای کفپوش اپوکسی، به صورت یکنواخت و بدون درز است و همین امر موجب شده است، که غیر قابل نفوذ باشد و در برابر رشد باکتری ها و میکروب ها، از مقاومت قابل توجهی بهره ببرد. استفاده از این محصول به عنوان رنگ صنعتی اپوکسی، با توجه به مزایای بلاملاحظه آن، جهت واحد های تولیدی و صنعتی، بیمارستان ها و دارو سازی ها به طور گسترده ای افزایش یافته است. رنگ اپوکسی، به دلیل اینکه کاملا یک دست و صاف و غیر قابل نفوذ می باشد، تمیز کردن و شست و شوی آن به روش های مختلف امکان پذیر است. 

قیمت خرید عمده انواع رنگ اپوکسی

قیمت خرید عمده انواع رنگ اپوکسی

قیمت اپوکسی مایع و انواع رنگ اپوکسی، با توجه به نوع بسته بندی و در حجم های متنوع، متفاوت است. خرید به صورت عمده و مستقیم، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها، این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه است. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش دریافت نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما