توزیع کننده رنگ اپوکسی سوله

رنگ اپوکسی سوله یکی از انواع رنگ های روغنی اپوکسی می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی برای استفاده در رنگ آمیزی انواع سوله های صنعتی کوچک و بزرگ است.

توزیع کننده رنگ اپوکسی سوله با کیفیت ترین این محصول را با حداقل قیمت فراهم کرده و آن را با تضمین کیفیت در سراسر کشور توزیع می کند تا خریداران این رنگ بتوانند آن را به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت کنند.

توزیع کننده رنگ اپوکسی سوله

3 مورد از مزایای رنگ سوله شبرنگ

3 مورد از مزایای رنگ سوله شبرنگ

رنگ سوله یکی از مناسب‌ترین رنگ ها برای اجرا روی سطوح فلزی می باشد زیرا دارای برخی ویژگی های اختصاصی است که آن را برای این سطوح مناسب کرده است. از انواع رنگ های سوله می توان به رنگ سوله شبرنگ اشاره کرد که تفاوت آن با انواع رنگ های سوله در شبرنگ بودن آن می باشد.

3 مورد از مزایای این نوع رنگ به طور خلاصه به قرار زیر است :

این رنگ از چسبندگی بسیار بالایی به سطح فلزی سوله برخوردار است. این چسبندگی باعث می‌شود که تحت تاثیر عوامل محیطی مختلف همچون باران از سوله جدا نشده و طول عمر بالایی داشته باشد.

نوع ترکیبات اضافه شده به رنگ سوله جهت ایجاد حالت شبرنگ در آن به گونه ای است که در طول روز و در اثر تابش مستقیم نور خورشید کیفیت خود را از دست نداده و همچنان درخشندگی خود را در شب بروز می دهد.

این نوع رنگ دارای خاصیت خود آستری می باشد که به self primer نیز معروف است. با استفاده از این خاصیت دیگر نیازی به استفاده از رنگ آستر نمی باشد و همین رنگ می ‌تواند نقش آستر را نیز ایفا کند، به همین دلیل استفاده از این نوع رنگ می تواند صفحه اقتصادی بالایی نیز در فرآیند رنگ آمیزی سوله داشته باشد.

فروش بدون واسطه رنگ اپوکسی سوله

فروش بدون واسطه رنگ اپوکسی سوله

فروش رنگ سوله اپوکسی بدون واسطه و توسط توزیع کننده این محصول به روش‌های مستقیم انجام می گیرد تا خریداران این محصول بدون نیاز به این که مجبور باشند از واسطه‌ها رنگ اپوکسی مورد نیاز خود را تهیه کنند به راحتی و طی چند دقیقه بتوانند این رنگ را در حجم های مختلف به صورت عمده سفارش دهند.

خریداران می ‌توانند از طریق همین وب سایت اطلاعات مربوطه در مورد انواع این رنگ را دریافت کرده و در گفتگوی آنلاین با توزیع کننده این رنگ از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف ثبت سفارش خود را انجام دهند ؛
علاوه بر این اعلام سفارش به توزیع کننده از طریق برقراری تماس تلفنی نیز با شماره هایی که در این سایت موجود است به راحتی امکان پذیر است و خریداران پس از اعلام سفارش طی چند روز می توانند محصول سفارشی خود را درب فروشگاه یا انبار تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما