توزیع رنگ کف سالن به قیمت روز

توزیع رنگ کف سالن به قیمت روز توسط این مرکز موجب شده است که فروش آن در این نمایندگی چندین برابر شود. این رنگ ها در قوطی هایی با اندازه های گوناگون به شما مشتریان عرضه می گردد. تمامی این نوع رنگ ها دارای بالاترین کیفیت هستند.

توزیع رنگ کف سالن به قیمت روز

ویژگی های رنگ کف سالن

ویژگی های رنگ کف سالن

از ویژگیهای رنگ کف سالن می‌توان به بدون بودن این محصول و همچنین بدون حلال بودن آن اشاره کرد همچنین می توان گفت این رنگ ها دارای طیف رنگی گسترده می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود کف ساختمان و سالن خود را رنگ آمیزی نمایید. همچنین می توان گفت که از دیگر ویژگی های رنگ بتن کف مقاومت بالای آنها در برابر سایش می باشد. اگر می خواهید که از این نوع رنگ در فضای استفاده نمایید که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد بهتر است بر روی آن یک لایه کیلر پلی اورتان نیز بزنید تا مقاومت این رنگها را چندین برابر نمایید.

این رنگ ها قابلیت شستشوی با تمامی مواد را دارند یعنی این که خاصیت ضد اسیدی دارند، به همین دلیل برای کف سالن ها از آن ها استفاده می شود حتی اگر شما با اسید کف سالن را بشویید این نوع رنگ ها تغییر نمی کنند و از بین نمی روند.

یکی از مواردی که بر روی کف سالن ها وجود دارند الکتریسیته ساکن می باشد، بنابراین استفاده از این رنگ ها می تواند این خاصیت را از بین برده و موجب بهتر شدن و از بین بردن الکتریسیته شود. به طور کلی باید عنوان نمود که این نوع رنگ‌ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که فقط برای سال ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت‌هایی که به تولید رنگ کف سالن مشغول می‌ باشند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب توانسته اند رنگهایی را تولید نمایند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی نیز باشند. رنگ هایی که در این شرکت ها تهیه می‌شوند توسط دستگاه‌های مجهز و مدرن تولید می شوند که دارای فرمولاسیون یکسان هستند.

عرضه مستقیم رنگ کف سالن به قیمت روز

عرضه مستقیم رنگ کف سالن به قیمت روز

این مرکز با عرضه مستقیم رنگ کف سالن به قیمت روز  موجب جذب مشتریان فراوانی شده است .همچنین می‌توان گفت که قیمت اپوکسی مایع در این مرکز بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه های رنگ فروشی می باشد به این خاطر که این نوع رنگ به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری شده است و با درصد سود اندکی به فروش می‌ رسد.

همچنین این مرکز به عنوان پخش کننده اصلی رنگ های اپوکسی و رنگ های کف سالن در کشور شناخته می‌شود و افراد بسیاری که در سراسر ایران به فروش این محصولات مشغول می باشند خرید خود را از این نمایندگی انجام می‌دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما