بورس خرید عمده رنگ روغنی زرد مات و نیمه مات و براق

رنگ روغنی از جمله محصولاتی به شمار می رود که جهت رنگ آمیزی فضا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از این رنگ ها به لحاظ زیبایی و کیفیت پیشنهاد می شود؛ رنگ های روغنی دارای براقیت خاصی می باشد که به فضای رنگ شده جلوه ی زیبایی هدیه می کند، امروزه خرید عمده رنگ روغنی زرد مات در کشور ایران روند افزایشی چشمگیری پیدا کرده است و سایت ما جزو فروشندگان این محصول به شمار می رود .

بورس خرید عمده رنگ روغنی زرد مات و نیمه مات و براق

تفاوت رنگ روغنی با رنگ اکریلیک

تفاوت رنگ روغنی با رنگ اکریلیک

بین رنگ های روغنی و رنگ اکریلیک تفاوت های بسیاری وجود دارد، این تفاوت ها باعث شده است تا در سال های اخیر این دو نوع رنگ به عنوان رقیب، با یکدیگر رقابت کنند؛ رنگ روغنی نسبت به رنگ اکریلیک دارای مزیت های زیادی می باشد که در این بخش به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

رنگ روغن، دارای غلظت مناسب تری می باشند به نحوی که هنگام استفاده می توان آن را با دیگر رنگ ها ترکیب نمود و رنگ جدیدی را تولید کرد، رنگ های روغن قابلیت ترکیب بالاتری با رنگ های دیگر دارند و می توان به راحتی آنها را ترکیب کرد.

رنگ های روغن به لحاظ کیفیت، نسبت به رنگ های اکریلیک در سطح بالاتری قرار داشته و توانسته اند براقیت بیشتری را به خود اختصاص دهند، اصولا رنگ های روغن نسبت به رنگ های اکریلیک سریع تر و بهتر با سطح ارتباط برقرار می کنند و با سطح مورد نظر ترکیب می شوند.

مدت زمانی که برای خشک شدن رنگ های روغن نیاز است نسبت به رنگ های اکریلیک بسیار کمتر است، از این رو مصرف رنگ های روغنی به دلیل صرفه جویی در وقت، هزینه ها، زیبایی بیشتر و کیفیت بالاتر، مناسب تر است و به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول استفاده کنید.

 

فرق بین رنگ روغنی مات و نیمه مات در چیست ؟

  • رنگ روغنی نیمه مات از مات در عمل کیفیت بهتری دارد
  • رنگ های روغنی مات دارای رزین کمتر و فیلر ها و کربنات بیشتری هستند.
  • رنگ روغین نیمه مات کیفیت چسبندگی و ماندگاری بهتری نسبت به نیمه مات دارد.
  • ضد زنگ های معمولی که بیشتر نقش پوشاندن اهن دارند و رنگ های روغنی مات مناسب این کار هستند.
  • رنگ روغنی مات معمولا ارزانتر از نیمه مات است.

برای  مات کردن رنگ روغنی براق چیکار باید کرد ؟

برای مات کردن رنگ روغنی براق می توانید از مات کن استفاده کنید . یا اینکه به رنگ براق یکسری فیلر و پرکننده اضاف کنید. اگه دوست دارید کیفیت چسبندگی ان تغییر نکند  استفاده از مات کن بهترین گزینه است.

فروش مستقیم رنگ روغنی زرد

فروش مستقیم رنگ روغنی زرد

امروزه با توجه به اقداماتی که در بخش های مختلف انجام گرفته است، فروش رنگ روغنی زرد بیشتر به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد، فروش‌ مستقیم انواع رنگ روغنی زرد باعث شده است تا هزینه ی کمتری به واسطه ها اختصاص داده شود از همین رو این محصول با کاهش قیمت چشمگیری مواجه شده است.

سایت ما یکی از فروشندگان معتبر و شناخته شده ی رنگ‌ روغن به شمار می رود، ما محصولات خود را به صورت اینترنتی در سطح کشور عرضه می کنیم؛ شاید برایتان جالب باشد که ما بدون هیچ واسطه ای و به صورت کاملا مستقیم و انحصاری محصولات را از شرکت های تولیدی به دست خریداران می رسانیم.

این موضوع باعث شده است تا سایت مت جزو معدود سایت هایی شناخته شود که محصولات با کیفیت را با قیمتی مناسب و با حداقل سود در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما