بزرگترین فروشگاه ضد زنگ طوسی ایرانی

پرایمر آلکیدی یا ضد زنگ طوسی، رنگی متشکل از رنگدانه یا پیگمنت هایی با خاصیت ضد خوردگی است. معمولا این پارامتر در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی و در شرایط آب و هوایی معتدل یا مرطوب بسیار حائز اهمیت است. این ضد زنگ ها در انواع مختلف بسته به کاربرد تخصصی آنها، عموما برای تاسیسات و سازه های فلزی به عنوان رنگ آستری استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: رنگ اپوکسی

شما خریداری ارجمند می‌توانید به کمک واحد کارشناسی و مشاوره، با بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه ضد زنگ طوسی در ایران آشنا شده و خرید پر سود و بی واسطه داشته باشید. بزرگترین فروشگاه ضد زنگ طوسی ایرانی

بررسی انواع ضد زنگ در بازار

بررسی انواع ضد زنگ در بازار

معمولا رنگ های ضد زنگ بر اساس کاربرد ویژه آنها، شرایط جوی، نوع اعمال رنگ و بسیاری از پارامتر های دیگر طراحی و تولید می‌شوند و این باعث می‌شود فرمولاسیون آنها به قدری متفاوت باشد. اما در کل وظیفه اصلی این رنگ ها به عنوان آستر، پوشش و حفاظت از سطح است. و به همین دلیل انواع مختلف این رنگ های ضد زنگ باید قدرت پوشانندگی، ضد خوردگی و چسبندگی بالایی داشته باشند و از همه مهم تر در مدت زمان کمتری خشک شوند.

رنگ روغن ضد زنگ هم مانند سایر رنگ های روغنی بر پایه رزین مخصوصی ساخته می‌شوند. بسته به نوع رزین ممکن است تولید کنندگان ضد زنگ پایه آب یا پایه حلال تولید کنند. معمولا رزین متداول مورد استفاده در این رنگ ها، رزین آلکید است. و اکثر رنگ های ضد زنگ موجود در بازار از دو نوع قرمز ( اخرایی ) یا طوسی هستند. 

سوالی که اینجا ممکن است مطرح شود این است که ضد زنگ های اخرایی و طوسی چه تفاوتی با هم دارند؟

در حالت کلی این دو نوع ضد زنگ تفاوتی در عملکردشان ندارند. علت اصلی تفاوت در رنگ آنها، به دلیل تفاوت رنگ نهایی است. به عنوان مثال اگر برای تاسیسات رنگ نهایی یک رنگ روشن مثل سفید در نظر گرفته شده، به عنوان آستر بهتر است از ضد زنگ طوسی استفاده شود نه قرمز. 

بیشتر بخوانید: رنگ ترافیکی

عرضه ضد زنگ طوسی به قیمت کارخانه

عرضه ضد زنگ طوسی به قیمت کارخانه

برای خرید ضد زنگ طوسی، قیمت مناسب نیز به اندازه کیفیت مناسب و مطلوب مهم است. مجموعه ما شما را با بهترین محصولات که کیفیت بالایی داشته و با جدید ترین دانش و استاندارد ها در زمینه صنعت رنگ و پلیمر طراحی و تولید شده اند، آشنا می‌کند. شما می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان و مشاوران فروش در تماس باشید و قیمت انواع ضد زنگ و پارامتر های کیفی و طریقه مصرف آنها را دریافت کرده و به کمک آنها انتخاب آگاهانه و اقتصادی تری داشته باشید. تمام تلاش مجموعه ما در این است که با حذف واسطه و هزینه های اضافی، به شما خریداران محترم کمک کنیم تا بهترین ضد زنگ ها را به قیمت کارخانه خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما