بزرگترین فروشگاه رنگ مخصوص کف پارکینگ

به منظور پوشش کف پارکینگ، گزینه های زیادی وجود دارد. امروزه، با پیشرفت صنعت رنگ سازی، طراحان میل بیشتری با استفاده از رنگ ها با طرح های گوناگون و در عین حال مقاوم پیدا کرده اند. بزرگترین فروشگاه رنگ مخصوص کف پارکینگ، همواره سعی می کند که بهترین محصولات رنگی را با توجه استاندارد های کیفی بالا و کارآیی های متنوع، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

بزرگترین فروشگاه رنگ مخصوص کف پارکینگ

انواع رنگ مناسب برای کف پارکینگ

انواع رنگ مناسب برای کف پارکینگ

یکی از انواع رنگ مخصوص کف پارکینگ، بخاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، مورد توجه و محبوبیت بسیاری از طراحان و افراد قرار گرفته است، رنگ اپوکسی است. این نمونه از رنگ، چسبندگی بالایی دارد و اجرای آن بسیار آسان است و از لحاظ استاندارد های کیفی، در جایگاه بالایی قرار دارد. رنگ اپوکسی، بخاطر قابلیت های فراوانی که دارد، اجرای آن بر روی سطوح بتنی، موجب محافظت از بتن و ظاهری زیبا را خلق می کند. 

رنگ اپوکسی پارکینگی، علاوه بر ایجاد زیبایی و محافظت از سطح زیرین بتنی، موجب علامت گذاری های مناسب در پارکینگ می شود. این رنگ، در برابر عوامل شیمیایی، از مقاومت بالایی برخوردار است و دچار آسیب نمی شود. همچنین، از مقاومت مکانیکی زیادی بهره می برد. از دیگر خصوصیات این محصول، عدم لغزندگی آن است. اجرای رنگ اپوکسی برای کف پارکینگ، ضخامت مطلوبی را ایجاد کرده و بتن زیرین را برای مدت زیادی از آسیب های مختلف محافظت می کند. این محصول، در مقابل آب و رطوبت مقاوم بوده و از فرسوده شدن و خوردگی سطح زیرین جلوگیری می کند. 

مواد اولیه به کار رفته در ساخت این محصول، از مرغوب ترین مواد بوده، که در شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی دارد. از آنجایی که، ضخامت های بتنی، از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین هرچه ضخامت این رنگ بالاتر باشد، از مقاومت فشاری بیشتری برخوردار خواهد بود. یکی از ویژگی های دیگر این محصول، این است، که می توان با استفاده از شوینده های مجاز، کف پارکینگ را مورد شست و شو قرار داد، بدون اینکه آسیبی به رنگ برسد. از طرفی، آب در لایه های زیرین نفوذ نکرده و باعث افزایش طول عمر کفپوش می شود. از دیگر مزایای استفاده از رنگ اپوکسی، قابلیت ترمیم پذیری در صورت آسیب دیدن آن است. 

تامین کننده عمده رنگ مخصوص کف پارکینگ

تامین کننده عمده رنگ مخصوص کف پارکینگ

تامین کننده رنگ مخصوص کف پارکینگ، بر اساس استاندارد های کیفی بالا و مواد اولیه مرغوب به کار رفته در ساخت، اقدام به عرضه محصول به صورت عمده و گسترده می کند. خرید به صورت عمده و مستقیم، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها این است، که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون به صرفه است. همچنین، جهت استعلام قیمت کفپوش پارکینگ، می توان از طرق مختلفی اقدام نمود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما