برترین فروشنده رنگ مخصوص کف اتاق

برای زیبا سازی خانه ها از دکوریجات و رنگ ترافیکی پوستر های فراوانی بهره می جویند. اما کمتر پیش می‌آید، که نگاهی به پایین انداخته و به فکر زیباسازی کف منزل خود باشید، برای زیبا سازی کف منزل پیشنهادات ویژه ای داریم شما هم اکنون در نزد برترین فروشنده رنگ مخصوص کف اتاق هستید با ما همراه شوید.

برترین فروشنده رنگ مخصوص کف اتاق

معایب استفاده از رنگ در کف ساختمان

معایب استفاده از رنگ در کف ساختمان

امروزه رزین و رنگ اپوکسی نامی آشنا در صنعت زیور آلات ساختمانی و لوازم منزل دارد، بسیاری از زیورآلات امروزه از رزین تهیه می شوند. بسیاری از میزها و صندلی ها، سینی ها، بشقاب ها و دکوریجات منزل از همین جنس هستند؛ رزین کاری یکی از شاخه های هنری محبوبه این روزهاست، که زنان بسیار هنرمند و با سلیقه مشغول به ساختن این صنعت دست زیبا هست مستند اپوکسی امروزه یکی از محبوب ترین رنگهای کف دیوار و سقف ساختمان هاست و حتی از آن در پارکینگ خانه ها نیز استفاده می شود، نیمی از سرویس‌های بهداشتی منازل و اماکن عمومی دیگر از کاشیهای پر دردسر ساخته نمی شود که به سختی در کنار هم شکل گرفته و ممکن است لب پر شود و یا لق شده و بعدها با یک نشست سر و صدای زیادی بلند شود اپوکسی امروز محبوب است زیرا شما می توانید هر تصویری را که دوست دارید بر اتاقهای خانه تان نقش ببندید.

اپوکسی نیاز به حلال ندارد و بسیار درخشان و زیباست است. همچنین یک لایه براق در کف اتاق شما ایجاد می کند، که این خود می توانند چهره جدیدی به خانه شما بدهد. اپوکسی می‌تواند بهترین کفپوش برای کارخانجات صنعتی، ادارات، سالن های اجتماعی و خانه شما باشد.

از مشخصات بارز و عالی این محصول می‌توان به مقاومت سایشی و ضربه‌ای بالا و دوام و قابلیت اعمال و پیاده‌سازی آن نام برد. می‌توان آن را به عنوان بتن جهت ترمیم سطوح و یکنواخت سازی و دیوار ها به کار برد. در عین حال که مقاوم ترین محصول برای کف منزل می باشد، زیبایی چشم نوازی نیز دارد.

قیمت فروش عمده رنگ مخصوص کف اتاق

قیمت فروش عمده رنگ مخصوص کف اتاق

قیمت رنگ اپوکسی و رنگ روغن در بازار بسیار متفاوت است کف اپوکسی امروز بسیار محبوب بوده و می توان گفت اکثر را ترجیح می دهند. دیوارهای سرویس بهداشتی و سالن را نیز اپوکسی کنند.

زیبایی این پوسترها می‌تواند بسیار خیره کننده و دلفریب باشد و همچنین کفپوش اپوکسی بسیار مقاوم و ضربه گیر است.

آیا می‌خواهید این زیبایی دلفریب را به بهترین قیمت به دست آورید؟

شمامی توانید با مشاورین ما تماس گرفته، و بهترین اپوکسی را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت به کار ببرید. این اطمینان را به شما می دهیم که بالاترین کیفیت و در عین حال ارزانترین‌ قیمت تنها و تنها در نظر ما است.

5

  1. سلام دو تا اتاق حدود ۲۵ متر قبلا موکت روی موزائیک بوده موکت جدا کردم روی موزائیک کف پوش حدود یک‌میلیمتری با چسب چسباندم خوب اجرا نشده و الان درزهاش کثیف شده ابا میشه روی کف پوش آپوکسی اجرا کنم ‌خوب در میاد؟

    • روی کفپوش نمی تونید اپوکسی اجرا کنید. باید کفپوش را جداکرده و چسب های قبلی را پاک کنید و بعد از اینکه پاک شد، سطح را یه مقدار زبر کرده و پرایمر اپوکسی پلی امید هر متر 150 گرم اجرا کرده و بعد از 6 ساعت اجرای پرایمر ، رنگ اپوکسی پلی امین غلتکی هر متر مربع 700 گرم اجرا کنید. سعی کنید این مقدار رنگ اپوکسی پلی امین را در دولایه حالت بعلاوه ای اجرا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما