بازار خرید رنگ ترافیکی دوجزئی سرد

رنگ ترافیکی دوجزئی از ترکیب یک هاردنر با مواد رنگ به دست می آید که با توجه به کیفیت و کارایی های آن متنوع است. رنگهای ترافیکی دوجزیی سرد نیز به دلیل مزیت ها و ویژگی هایی که دارند به عنوان یکی از نمونه رنگهای پرکاربرد به شمار می آیند که از بازار خرید پر رونقی در بازار داخلی و خارجی برخوردار اند و فروشنده ها از روشهای مختلفی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند.

بازار خرید رنگ ترافیکی دوجزئی سرد

بررسی قیمت رنگ ترافیکی دو جزئی

بررسی قیمت رنگ ترافیکی دو جزئی

رنگهای ترافیکی در انواع مختلفی توسط شرکتهای تولیدکننده و کاربردهایی که دارند در بازار عرضه می شوند ولی به صورت کلی در دو گروه رنگ ترافیکی سرد و گرم دسته بندی می شوند.

هر کدام از این گروه ها نیز انواع مختلفی را در زیر گروه خود شامل می شوند که یکی از نمونه های رنگی که در دو گروه سرد و گرم وجود دارد، رنگهای دوجزئی می باشد.

این رنگها به دلیل ترکیب با یک ماده و حلال دیگر دارای مقاومت بالاتری در برابر انواع ساییدگی ها، اشعه نور خورشید، اختلافات دمایی هوا و بسیاری از عوامل دیگر هستند.

مزیتهای موجود در انواع رنگهای دو جزئی باعث شده است تا با قیمت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی خرید و فروش شوند.

خرید این رنگها از شرکتهای تولیدی و نمایندگی های اصلی باعث می شود که محصول با قیمت مشخص شده ای عرضه شود و نسبت به مراکز واسطه با قیمت مناسب تری به دست مخاطب برسد.

برای اطلاع از قیمت به روز انواع رنگ دوجزئی می توانید با ما در ارتباط باشید.

نکات اموزشی طریقه مصرف رنگ ترافیکی دوجزئی

  1. سعی کنید از هاردنرهای نگه داری شده در انبار استفاده نکنید.
  2. رنگ را زمانی که در محل کار با هاردنر به هم میزنید سعی کنید فورا روی سطح اسفالت اجرا کنید تا واکنش رنگ و هاردنر و پدیده سفت شدن رنگ روی اسفالت اتفاق بیفتد.
  3. رنگ را سعی کنید حتما با لیسه مخصوص اجرا کنید . مانند شکل زیر که مجری ناشی با تی اجرا کرده است و رنگ بعد از سفت شدن در سطل روی اسفالت اجرا شده که ظاهر بدی به خود گرفته است.
  4. بعضی از هاردنرها تغلبی است ومعمولا با کربنات قاطی می کنند.
  5. معمولا به ازای هر 25 کیلو رنگ دوجزئی ترافیکی 250 گرم هاردنر تجویز می شود.
  6. در زمان خرید رنگ دوجزئی ترافیکی و مصرف ان را سعی کنید بروز بوده و فاصله نندازید.
رنگ دوجزئی ترافیکی
این رنگ در اجرا مشکل داشته و شکل بدی به خودش گرفته

فروش مستقیم رنگ ترافیکی زرد

فروش مستقیم رنگ ترافیکی زرد پرکاربردترین رنگ ترافیکی شامل رنگ سفید است که در بسیاری خیابان های داخل و خارج شهر به چشم می خورد ولی در کنار رنگ سفید استفاده از رنگ ترافیکی زرد نیز کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

در جاده ها و خیابان های مختلفی در خارج و یا داخل شهر برای دقت بیشتر راننده ها و نشان دادن شرایط خاص و خطرناک از این رنگ استفاده می کنند به همین دلیل کیفیت رنگ و دیده شدن درست آن به ویژه در شب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فروش رنگ ترافیکی زرد نیز مانند نمونه های دیگر این محصول توسط شرکتها و مراکز زیادی در کشور انجام می شود که در صورتی که شرکت و مرکز تولیدکننده معتبری باشند محصول را به صورت مستقیم به دست مصرف کننده ها می رسانند.

فروش مستقیم برای عرضه کننده ها و مشتریان مزیت های مانند حاشیه سود بالا برای مراکز فروش و استفاده از قیمتهای مناسب و به روز برای مشتریان را در بردارد.

برای خرید انواع رنگ ترافیکی زرد در حجم های عمده می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما