استعلام قیمت رنگ اسفالت

ساده ترین و بهترین راه برای خرید رنگ آسفالت با کیفیت و درجه یک از بهترین مواد اولیه و با قیمت مناسب از فروشگاه های آنلاین است که شرایط خرید راحت ، ایمن و مقرون به صرفه را برای شما فراهم می کند. رنگ پرایمر باید از مراکز معتبر خریداری شود تا همه ویژگی های یک رنگ استاندارد را داشته باشد. از این رو جهت استعلام قیمت رنگ اسفالت می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

استعلام قیمت رنگ اسفالت

انواع مختلف رنگ اسفالت

انواع مختلف رنگ اسفالت

باید گفت که انواع مختلف رنگ اسفالت، رنگ روغنی است و رنگی که به راحتی با باران و برف یا حرکت اتومبیل و افراد پاک نمی شود. یکی دیگر از ویژگی های خوب این است که روشن است و کاملاً در شب و در تاریکی قابل مشاهده است. کیفیت این رنگ نقش اساسی را ایفا می کند و بسیار مهم است زیرا خیابان یک مکان بسیار عمومی است و بسیار شلوغ و شلوغ است و همیشه نمی توان آن را رنگ آمیزی کرد ، بنابراین باید دوام خوبی داشته باشد.

همچنین ، مطمئن شوید که رنگ نه خیلی ضخیم است و نه خیلی نازک ، و رنگی را انتخاب کنید که با آسفالت مطابقت داشته باشد تا ظاهر خوبی داشته باشد. امیدواریم اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کرده باشید. مشکل فروش رنگ آسفالت در خیابان های شهری بسیار داغ است و باید گفت که این خط امروزه در هر خیابانی وجود دارد و بنابراین فروش بالایی دارد. مهم نیست چه شهری هستید ، در دورترین یا نزدیکترین نقطه ، هر کجا که باشید ، می توانید این رنگ را در بهترین شرایط برای خود خریداری کرده و سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود. زمان ممکن یک خریدار دقیقاً به رنگی که در هنگام خرید فکر می کند توجه می کند و حتی می توانید رنگ های مختلط را برای خود تهیه کنید و پیدا کردن آنها آسان است.

ما مژده می دهیم که این رنگ در بازار داخلی تولید می شود و مواد اولیه آن نیز در بازار داخلی موجود است ، بنابراین قیمت رنگ آسفالت مناسب است و در مقادیر زیاد روزانه به فروش می رسد. شما می توانید این محصول را مستقیماً از سازنده بدون پرداخت هزینه اضافی و همکاری با واسطه ها تهیه کنید ، می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد. رنگهای ترافیکی رنگهای صنعتی هستند که برای کنترل تردد جاده ها و خیابانها استفاده می شوند و نشان دهنده علائم راهنمایی و رانندگی و علائم جاده ای هستند. انواع زیادی از رنگها برای سطوح آسفالت استفاده می شود.

1- رنگ تردد سرد: بر پایه رزین اکریلیک است و دارای خواص مکانیکی و فیزیکی عالی است. از رنگ سرد به طور مداوم و متناوب برای علامت گذاری در خیابان استفاده می شود و برای رنگ های شهری و شهری مناسب است.

2_ رنگ ترافیکی گرم: یکی از مزایای رنگ گرم سرعت خشک شدن زیاد آن است ، بنابراین برای علامت گذاری بزرگراه ها و بزرگراه ها با تردد زیاد استفاده می شود. این رنگ بر اساس رزین های هیدروکربوری است و جامد است.

3- رنگ ترافیکی چند جزء: بر پایه رزین اکریلیک با سخت کننده پراکسید است و با واکنش گرمازا و مخلوط مواد مختلف بدست می آید. این رنگ برای رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و علائم روی سطوح آسفالته استفاده می شود. زیرا چسبندگی و مقاومت بالایی دارد. علاوه بر خواص ذکر شده ، خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی نیز دارد.

4- رنگ ترافیکی کلرو-لاستیک: بر اساس رزین های آلکیدی کلر-لاستیک ساخته شده و در آب و هوای معتدل استفاده می شود. از این رنگ برای کشیدن خطوط پیوسته و خط کشی شده در داخل و خارج شهر استفاده می شود.

ارائه کننده رنگ اسفالت

ارائه کننده رنگ اسفالت

بسیاری از شرکت ها با مارک های مختلف انواع مختلف رنگ های مارک آسفالت را برای توزیع به بازار ارسال می کنند. نمایندگی ها و مراکز پخش رنگ ترافیکی در سراسر کشور وجود دارد و بازار توزیع رنگ به دلیل تقاضای زیاد این رنگ ها برای علامت گذاری جاده ها و خیابان ها بسیار غنی شده است. مراکز توزیع رنگ خط می تواند راهنمای خوبی برای استفاده و کاربرد رنگ های مختلف باشد. زیرا آنها سالها تجربه و دانش کامل دارند. پخش رنگهای متنوع در بازار به صورت عمده و قسمتی انجام می شود. از این رو شرکت ما ارائه رنگ اسفالت را با قیمت خوب در وب سایت قرار داده و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما