قیمت ضد زنگ زینک ریچ مرغوب

قیمت ضد زنگ زینک ریچ مرغوب، متناسب با کیفیت آن تعیین شده است. هر اندازه کیفیت این محصولات بالا برود، می توان قیمت های بیشتری را برای خرید آن در نظر داشت. این قیمت ها از نوسانات بازار و عمده بودن روش های خرید و فروش آن هم متاثر می باشند. خوشبختانه هر کس در هر نقطه از کشورمان که باشد، به آسانی قادر به سفارش این محصولات خواهد بود.

 

قیمت ضد زنگ زینک ریچ مرغوب

دانستنی هایی از ضد زنگ زینک ریچ

  • درصد زینک ریچ موجوددر رنگ زینک ریچ  شده روی قیمتش  اثر زیادی دارد .
  • زینک ریچ 87 درصد برترین نوع زینک ریچ بوده  و قیمت نسبتا بالائی دارد
  • درصد کم زینک ریچ در رزین اپوکسی قیمت آن را مناسب  تر می کند ولی روی کیفیت ان نمیشه خیلی حساب باز کرد.
  • برای زینک ریچ بالای 80 درصد با قیمت بالا یک رنگ رویه اپوکسی و یا میانی اپوکسی MIO و یا رویه پلی اورتان مقاوم در برابر یو وی  نیاز است
  • زینک ریچ هر چقدر در ضخامت بالا اجرا شود ماندگاری و زنگ نزدن فلز کمتر می شود ولی نمیشه خیلی بالاتر از حد انتظار اجرا کرد
  • زینک ریچ را با ایرلس اجرا کنیم بهتر است .
  • اجرای استر زینک ریچ با غلتک هم امکان پذیر است
  • زینک ریچ با قیمت بالا و یا ضخامت خیلی بالا ، دلیلی نمی شود که بتواند در هر مکانی دوام بیاورد.
  • سوالهای مرتبط قبل از اجرای زینک ریچ را از ایمن رنگ تاپ مشاوره بگیرید.

مشخصات فنی ضد زنگ زینک ریچ

مشخصات فنی ضد زنگ زینک ریچ

همانطور که می دانید زنگ زدگی یکی از مهم ترین مسائلی بوده که برای کلیه محصولات فلزی پیش می آید. در واقع نوعی آسیب است که می تواند جدی باشد و سلامت و کیفیت فلزات را با اختلال روبرو کند. با توجه به اینکه بسیاری از صنایع در کشور ما هستند که با انواع آهن آلات سروکار دارند، همواره این سوال پیش می آید که چگونه می توان از زنگ زدگی محصولات مختلف جلوگیری نمود.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خوشبختانه، استفاده از ضد زنگ ها بهترین گزینه برای کسانی بوده که می خواهند از سلامت ابزارآلات فلزی خود محافظت نمایند. ضد زنگ زینک ریچ در این میان از بهترین نمونه های آن به شمار می رود. در ادامه با مشخصات آن آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی ضد زنگ زینک ریچ:

  • نوع رزین آن اپوکسی پلی آمین و یا امید  می باشد و تعداد اجزا آن 2 جزئی است.
  • زمان خشک شدن سطحی این ضد زنگ بین 2 الی 3 ساعت بوده و خشک شدن عمقی آن 16 ساعت زمان نیاز دارد.
  • وسیله ای که با آن بتوان از این ضد زنگ استفاده کرد، ایرلس  معمولی، غلطک و برس است.

این اپوکسی ضد زنگ، پوشش اولیه مناسبی را برای قطعات فلزی ایجاد خواهد نمود. از مهمترین ویژگی های این ضدزنگ، قابلیت آن در جلوگیری از خوردگی سطوح می باشد که این مزیت تقاضا برای خرید آن را از سوی صنایع مختلف افزایش داده است.

برای اینکه بتونید با پیستوله اجرا کنید زینک ریچ از نوع پلی امید ان باید استفاده کنید . و تینر فوری مخصوص اپوکسی هم خرید کنید تا رقیق شود. البته با ایرلس هم می توان اجرا کرد.

بازار فروش ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی

بازار فروش ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی

چسبندگی ضد زنگ زینگ ریچ بی نهایت عالی است. همچنین دوام و ماندگاری بسیار زیادی را می توان از این ضد زنگ انتظار داشت. در واقع منظور مقاومتی بوده که این ضد زنگ در برابر سایش دارد. همچنین این مقاومت در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی هم بوده و باعث شده تا همگان به عنوان گزینه ای ارزشمند از خرید آن بهره مند شوند.

بازار فروش ضد زنگ زینک ریچ  و رنگ اپوکسی، نمونه های مختلفی از این محصولات را که از قیمت های عالی برخوردار می باشند، به بازار آورده و با فروش آن به کسب درآمد در این حوزه پرداخته است. عرضه ضد زنگ در این بازار با روش های اینترنتی که برای آن در نظر گرفته ایم، به صورت گسترده در کشورمان انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما